jc - trött

Hej! Har ganska nyss kommit hem från Ursviken och är lite trött.. Vi var ute och körde igår och jag kom i säng vid 3. Kunde inte somna så låg vaken till halv 8-8 imorse och sovde sen bara fyra timmar innan jag blev väckt.
Bra att man ställt om dygnet tid hel konstiga tider lagom till att skolan börjar snart (y)
ungefär så här pigg är jag(y)
Idag blir det ut i skogen och låta Sam bara rulla på framåt. Tar nog pelhamet för vår egna skull. Han har ju tagit det väldigt lugnt sen i helgen och är förmodligen rätt taggad.
Rätt skönt att det regnar oxå(är jag den enda som tycker det) och jag har inte det minsta emot att rida i regn. Det är rätt mysigt förutom efteråt då allt är lerigt och blött men de bli ju ett senare problem ;)
Dagarna framåt ser nog liknande ut som idag, alltså mest bara ut och tänka framåt och ha kul i skogen! Det kan behövs såhär i slutet på tävlingssäsongen för vår del i alla fall.
I helgen händer troligen lite spännande saker för Sams del, min oxå för den delen men mer om det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0