jc - svar & annat

Svar till EliinH:
Vad är det för sadel då ?:)
Det är en svart allround flatback av märket olympic, har inte riktigt koll på bomvidden. Hade den till Poccis först och senare nu på Jappis som den ligger super på. Men han ska ju inte ridas nå mer. :)
Kan ta kort på den vid intresse?

dressyrdebuten
Idag är jag förståeligt sleten, och har inte gjort många knop ännu. Stall och ridning får vänta tills ikväll då jag förhoppningsvis ryckt upp mig lite hehe.
Har förresten gjort världens impuls grej! Anmälde mig till en DRESSYR(?????) tävling på SARF den 3 september. Ska rida LC:1 och LB:1. Det är mest som en kul grej, för vår dressyrdebut förra året gick ju inte så bra någon som vill höra om den roliga historien?;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja!:)

2011-08-21 @ 17:24:54
Postat av: Emma

ja :)!

2011-08-27 @ 10:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0