jc - ridpasset

Hej! Nu är jag inne från stallet och har ridit och sådär.
När vi väl skulle ut slutade det regna, och då vi kom in började det ösa ner igen. jag gillar regnet men det gillar nog inte mig?!
I alla fall, Sam var sjukt taggad idag, jobbig stark och som sagt, taggad. Vet inte riktigt vad det va med honom. Kanske var för att jag såg en älg i början av passet, Sam såg den inte men hörde sen när det gick in i skogen och knakade på=Spänd häst som inte visste vad det var.
Red i alla fall barbacka på det tredelade, och han var bara hyper hela tiden. Slappnade av lite grann i slutet i alla fall. Men det är roligt att han är glad och pigg!
Imorgon hade jag tänkt åka in till ridhuset och rida lite dressyr, men pappa hade lånat ut transporten så det sög ju..
Måste ta mig ett ordentligt dressyrpass någon dag nu fram över så vi kanske inte skämmer ut oss heeeeelt på tävlingen hehe.
Imorgon börjar väl många om skolan, jag ska götta mig sista dagen och bara slappa. Skämt åsido - mycket som ska göras och fixas känns det som men vet inte riktigt vad egentligen?
Sen är det bara bita ihop till skolan igen och kämpa det sista året (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0