jc - på G

Hej! Dagen har för mesta bestått av fix, ridning och bil haha.
Imorgon är det dags för meeting på SURF. Är super taggad. Sam vilade ju tre dagar och hade väntat mig en vildhäst idag då jag for ut(han skoddes igår) men han var bra. Väldigt taggad men tog ut  det i att jobba, som det ska vara.
Har packat och smörjt det mesta så det ska bara in i transporten men det får bli senare. Ikväll vid halv 9 åker jag till ridhuset och duschar honom så han är ren och fin imorgon:D
Sen är det bara att he in det mesta så det är klart för imorgon.
Tävlingen startar kl 9 och det är 60 stycken för min första klass börjar. Dom har veterinär besiktningen öppen till kl 11 och det är skit skumt. Jag kommer förmodligen inte ska rida förän vid 2 men vi måste åka senast 8 för att hinna till besiktningen. Lite dåligt tycker jag.
Menmen, vi har boxplats så det är ju ingen större skada skett.
Önska oss nu lycka till imorgon och på söndag så hörs vi väl antingen söndagkväll eller måndag. Kanske slänger in något snabbis inlägg ikväll eller imorgonbitti!
från vindeln som ewe tog;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0