jc - kväll

ligger på topp idag och uppdaterar TILL & MED 2 gånger denna dag hehe.
sam fick vila idag, vanligtvis skrittas han alltid alt joggas dagen efter tävling men de bytte hage idag och vill nog hellre gå ute och käka. dessutom tror jag som sagt att han kan ha slagit sig lite igår, inget som syns men han får hellre vila idag. var ute på en prommis med dom både igår kväll och då såg han då pigg och fräsch ut och inte det minsta stel så det dör han knappast av :)
ska snart gå och plocka in dom om de nu går få tag i dom! vet man aldrig.
stallet fixade jag efter maten och sen har jag städat mitt rum och annars bara tagit det lugnt framför tv:n för en gångs skull, rätt skönt det oxå. annars är jag ute i stallet 4-5 timmar per kväll ungefär.
detta är ungefär vad jag pysslar med dvs städar (pedantisk) och fixar grejer och sådär.
alla träns är sams, förutom ett, gissa vilket?
troligen har vi inte nog många läsare med tanke på inga kommentarer i stort sätt men må väl pröva på det här att första rätta svaret får en länk:)
jag har en svaghet för benlindor...
börar bli rätt spänd både positivt och negativt. snart är september månad kommen och då börjar det bli dags! känns skit kul att sälja en ponny som blivit så fin som han är nu men samtidigt jätte tråkigt att he iväg honom. underbara och personliga ponny.
ser faktiskt fram emot stor häst. planen är ju att köpa en unghäst igen. kul att kunna forma dem lite till vad man vill.
finaste hästarna.
annars är jag inne på sista jobbveckan. har jobbat endå sen skolan slutade så känns ganska skönt att få ledigt i några dagar i alla fall. har ingen aning när skolan börjar, någon som vet???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0