jc - jag tror att jag leder för tillfället?

som rubriken säger så tror jag att jag för tillfället leder med inlägg här nu haha?
men ida är väl utan internet och emma är lika duktig som vanligt, eller?;)
ida med sin föredetta ponny, fina Manolito:)
nu ikväll har jag för första gången på år och dar tror jag varit hemma en fredag!!!(med undantag då de är tävlingar lördag) ganska skönt om jag får säga det själv.
har varit ute i stallet några timmar och smörjt upp alla min träns, rensat lite i sadelkammaren och smörjt upp lite sadlar. Även bestämt mig för att sälja min gamla kärlek (första sadeln jag hade på poccis) i och med att den inte används längre, den låg bra på Jappis men han rids ju inte och kommer inte att göra det nå mer heller, tyvärr.
det är i alla fall en av de sköööööönaste sadlarna jag suttit i, och jag fäster mig väldigt lätt vid grejer så det känns lite jobbigt haha.. bra med separationsångest till en sadel??

Imorgon ska Sam ridas av någon annan FÖR FÖRSTA gången på över ett år! är nog mest jag som är nervös haha! vem denna person är får ni se imorgon!(höhö)

Kommentarer
Postat av: EliinH

Vad är det för sadel då ?:)

2011-08-21 @ 02:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0