jc - freeeedag

jag har redan varit duktig och fixat stallet och hunnit vara ute och ridit! Vaknade kl 8 imorse och uppskattades inte, men har sån jävla värk i rygg och nacke att det inte gick somna om. Men bara att bita ihop!
Igår var jag ute och busade i vattenpölar, och det var inga små heller! Sam tyckte det var minst lika roligt och vi båda var helt leriga när vi kom tillbaka. Men han är hur cool som helst nu att springa igenom vattnet trots att dom är både långa och djupa! Super bra träning :)

Idag for jag ut barbacka, ville inte sätta sadel på honom eftersom min en sadeltunnel fortfarande är genomblöt sen igår, och vill ha en torr i alla fall då de är rätt tungtorkade. Och barbacka funkar ju minst lika bra!
Hade pelhamet på han och han var så fin. Lugn, sansad och lagom taggad =Perfekt.
Var ute och bara rullade lite i galopp och stretchade sidorna lite.
funkar inte att ladda upp bilder så detta får bli lite tråkigt inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0