jc - dagen

Idag åkte jag ner med Sam till ridhuset, och den som red var Amanda (norrlandsryttare.blogg.se), jag ville veta hur han beter sig med nya ryttare eftersom det endast är jag som har suttit på honom i över ett år nu! Och det gick såååååå bra! Han var super fin och duktig och Amanda funkade super bra med honom! :)
Hon hoppade några skutt på ett räcke som låg på 75cm och det gick oxå super bra! Så jag säger bara tack Amanda! Nu vet jag att han blivit lugnar i skallen och att andra kan rida honom utan att han får nå knäpp!
lånade bilden från deras blogg, Amanda och en av hennes ponnyer :)
Idag blir ingen mer uppdatering, ska äta sen och görs de klart för lite fest! Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: amanda

Det var jättekul att rida honom och han är så fin:)

2011-08-20 @ 18:17:10
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/
Postat av: linnea

jennifer: jag har bilder på dig och sam när ni tävlade på surf förra helgen, vill du ha några?:)

2011-08-21 @ 13:57:03
URL: http://justhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0