is- wihoo

Nu är det bara små detaljer som måste fixas i lägenheten annars är det klart! GUUU så skönt, längtar att flytta in. Bara 2 dagar kvar nu.
Iallafall så blev det inte markarbete.. det hann bli för mörkt och då ser han ju bommarna sämre och jag lika så. Det blev ett litet dressyrpass istället, mycket volter och skänkelvikningar. Han var lite stel men det är ju inte så konstigt pga att han vilade hela helgen. Pigg och framåt och lyssnade bra gjorde han iallafall, men får mjuka upp honom lite mer imorgon innan vi börjar hoppa. Det blir iallafall combo imorgon, markarbete/hoppning. Blir nog några upphöjda galoppbommar och två räcken på linje tror jag. Linje är något han aldrig provat förr så får se hur det går.

Förresten så fick jag ett nytt hansbo schabrak av mamma idag, riktigt stilrent och snyggt. Passar perfekt till luvan som jag ska beställa. Tack mammsen!!
Här får ni en bild på det som slut på detta inlägg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0