is- tråkigt väder

Det har varit surväder sen i fredags nu. Börjar bli lite smått less. Det små regnar, blåser och är bara 13° ute nu. Kanske inte så bara egentligen, men när man är van vid 25-30° så känns det rätt så kallt. Idag är det longering som gäller, men får se om det blir jogging i skogen istället. Det beror på om det har blivit "halt" på ridplanen igen eller inte.
Förresten så ska jag beställa lite grejer till aktiven, eller som jag kommer använda på honom. I brist på något att skriva om så kan ni få se det jag ska beställa!



1- en snygg och praktisk väska för borstar och annat smått och gott. (borstarna ingår)
pris 199kr



2- en marinblå luva med röd/vit kant som matchar till mitt agria schabrak!
pris: 59kr



3- ett marinblått fleecetäcke i matchande färg till JW grimman. Dock ser det lite ljust ut på bilden men hoppas det verkligen är marinblått irl.
pris: 299kr





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0