is- stallet

nu har jag plockat med mig datorn till stallet för att skriva ett litet inlägg. idag är det dressyr som gäller för aktivens del. blir mest lösgörande arbete idag, skänkelvikningar och serpentiner och sådant. provade rida honom på pelham igår och gud så fin han var då. helt underbar. så ska prova rida med det idag också så får vi se om det går lika bra. amanda ska förresten fota så det kommer lite bilder senare. lina fotade även när jag hoppade i onsdags.
men vi ska ta in skolhästarna nu så skriver ett inlägg efter det igen muhahah. måste ju passa på nu när jag har internet! men här får ni ett smakprov från hoppningen i onsdags.

någon som vill se fler bilder?

Kommentarer
Postat av: Anna J

Klart vi vill se fler bilder!=)

2011-08-29 @ 12:58:36
URL: http://annajoo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0