is- snart

Snart är allt som ska med till burträsk packat. Det är i stort sett bara aktrven och seppy kvar nu.
Förhoppningsvis så sover emma hos mig i lägenheten i natt, vågar inte sova själv hehe.. hoppas iallafall att det blir så. Vi lär ju hänga med amandavikman rätt mycket när vi kommer dit också, lillamamda bor ju i lägenheten under mig faktiiiiskt. 
Annars för aktivens del så blir det longering eller jogging, får se hur vädret börjar bli lite senare idag, just nu så spöregnar det och har hållit på så ända sen i natt. Hoppas det klarnar upp så man slipper bli så blöt..
Har egentligen inte mycket mer att säga för tillfället, och jag vet inte hur jag ska kunna blogga från lägenheten eftersom jag inte har fixat internet än.... HUR SKA DETTA GÅ? aja det kommer nog en lösning på det också.

bild från när emma provade rida aktiven igår;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0