is- skolalalala

sitter på skolan och pratar med bland annat amandavikman. har fortfrande inget internet i lägenheten.. så förlåt för extremt dålig uppdatering. men passar på att skriva ett litet inlägg nu när jag är på skolan.

Aktiven har varit fin hela veckan och jag har fått veta att jag ska få ta hand om honom varje dag utom en dag varannan vecka. Kanske lät lite invecklat men ni fattar kanske ändå. jag är grymt happy över det iaf mihihihih!
Idag blir det iallafall markarbete för aktivens del. Har inte kommit på någon övning än, men det kommer väl snart. Förhoppningsvis så hjälper amanda mig att bygga och så. 

Men nu ska jag ta och göra något vettigt, ska försöka slänga in ett inlägg imorgon också. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0