is- seppy

Ligger och kramas med älsklings seppy i soffan nu. Mår faktiskt förvånansvärt bra just nu så har tänkt ta mig nåt att äta. Efter det ska jag gå en liten promenad med seppis, mocka och duscha. Eventuellt att jag skrittar en sväng barbacka med aktiven lite senare. Det beror på hur det går med foten. Jag lyckades ju bli ormbiten igår också, klart att det är jag som ska lyckas med nåt sånt. Jag menar, vad är oddsen att en orm är på en gräsmatta mellan en badtunna och en sjö? Det var typ 50 meter mellan dom också..
Men nu ska jag iallafall äta.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: ja han är grymt fin! nu finns det fler bilder om du vill se! :D

2011-08-06 @ 17:36:58
URL: http://mandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0