is- oj så less jag är

Bev ingen ridning igår pga att foten gjorde så grymt ont.. fick inte ens på mig ridstövlarna och gör ju ont med vanliga skor också hur som helst.
Idag är det en aning bättre i foten så alldeles snart ska jajg ut och bygga fran dagens markarbets övning. Jag ska rida på en åtta och ha tre bommar längst upp på volterna. Tränar mycket med bommar på böjda spår nu eftersom det är en av hans svagare sidor. har även tänkt träna lite skänkelvikningar också.
Ridningen blir lite sen idag eftersom jag har packat ihop grejer till lägenheten hela dagen och nu efter middan så for vi dit och lämnade allt. Imorgon ska vi fara dit och ställa i ordning allt som vi har flyttat dit och ska även fara och köpa lite nödvändiga (tråkiga) grejer så som en besticklåda, bordstabletter och sådant.
Nu ska jag iallafall byta om och börja gå ut mot ridplanen. Skriver eventuellt senare hur det gick.

en bild från någon gång i mitten av sommaren. rätt snyggt steg iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0