is- min lilla texas

Idag vart det longering på lägdan. Han var ganska ofokuserad i början men sedan blev han hyfsat mjuk i sidorna. Finns som inte mycket mer att säga om dagens träning.
Imorgon blir det ett ordentligt dressyrpass på lägdan för att få igenom båda sidorna ordentligt och så. Vi har ju vart tvungna att låta bli att vara på banan så vi ligger två dressyrpass efter i schemat så nu får vi ta tag i det här en gång riktigt ordentligt istället. Nu ska jag gå ut med seppy och sedan lägga mig i solariumet en stund.
Förresten så ska jag till stan och byta storlek på flughuvan och sedan ska jag in på arkens zoo och lämna tillbaka texas (svart vita råttan) eftersom han bråkar med splinter (gråa) så mycket. Han har bitit honom på nosen så han har ett fult sår nu. Kommer sakna honom men det blir nog bäst så.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0