is- jag hatar ormar

Min fot är ännu ondare idag trotts att svullnaden har gått ner. Jag måste rida dressyr idag så lär få stå ut med att det gör förbannat ont, vill inte ens tänka på hur det känns med ridstövlarna på..
Nog om de där ormsnacket. Dagen startade med att gå ut med hunden, sedan mockade jag och gjorde snyggt i stallet. Har även tvättat kläder och nu funderar jag på att tvätta några schabrak också. Ska plocka in hästarna och låta dom torka upp innan jag ska träna aktiven. Blir ju somsagt dressyr idag, har tänkt träna mycket tempoväxlingar och skänkelvikningar och vänster galopp idag. Eftersom han har svårare i vänstergaloppen. Han orkar ett varv på ridplan i högergalopp men lite mindre än ett halvt varv i vänster så det måste vi träna upp! Skriver mer om detta ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0