is- igen

tog med datorn till stallet igen, kanske börjar göra det tills jag har skaffat internet i lägenheten. iallafall så ska aktiven få en välförtjänt vilodag. men ska kanske duscha honom senare idag, får se hur jag gör. 
iallafall så red jag ju dressyr igår på pelhamet. han blir lite svårare att ställa men han blit så mycket trevligare i munnen. inget försök att bita tag i bettet eller bara dra. nä grymt bra bett på han, iallafall i dressyren men i hoppningen fortsätter jag med vanligt 3delat eftersom han blir med uppåt framåt med det och det är vad han måste vara när han hoppar.
amanda lyckades knäppa några kort också, dock hann det bli dåligt ljus så det är inte alls särskilt bra bildkvallité men det är ju bilder iallafall. så här får ni några kort från igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0