is- hos älskling

Igår for jag till sven, bussen gick 20 över 2 från stan och jag skulle hinna med massa grejer innan bussen gick så jag hann inte rida. Utan han får två välförtjänta vilodagar nu igår och idag. Jag kommer hem imorgon igen så då blir det ett dressyrpass igen tror jag eller bara en uteritt så han får springa av sig litegrann. Får se vilket humör han är på så väljer jag utifrån det. Egentligen har jag inte mycket att skriva just nu pga att jag inte har ridit nåt. Men nu vet ni iallafall hur det ligger till. Nu får jennifer och emma styra upp det här efter mitt absolut ointressanta inlägg!

ni får en arkivbild eftersom jag skriver från svens dator.


Kommentarer
Postat av: amanda

IDAAAAAAAAA!!!!! du har ju inte lagt upp bilderna på lägenhet? sa jag ville se ju:(:(

2011-08-13 @ 19:25:12
URL: http://aviis.blogg.se/
Postat av: amanda

sv:jaha skitunge du bara luras?!?! haha nae men till veckan ska jag nog göra inbrott hos dig och kolla läget, eller så bestämmer vi helt enkelt en träff och du liksom får be there:D:D

2011-08-14 @ 16:11:17
URL: http://aviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0