is- hemma igen

Kom hem för bara en liten stund sedan så har inte hunnit rida än, tror inte det blir av faktiskt, jag är trött och dessutom så är det mörkt och hurvigt ute nu, så det känns bara jobbigt måste jag medge. Funderar på att göra en tidig kväll istället och rida en uteritt imorgon istället. Brukar ju rida markarbete på måndagar och hoppa tisdagar men jag tror att jag skjuter upp det så det blir markarbete tisdag och hoppning onsdag så kan vi rida ett lätt dressyrpass på torsdag på skolans ridplan då vi flyttar till burträsk igen! Jag tror att det blir bra iallafall. Förresten så om vädret tillåter så ska jag måla klart huset imorgon. Men hur som helst så är det sängen som väntar nu. Jag ska göra ett tappert försök att vända tillbaka dygnet igen så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0