is- en vecka kvar nu

Hoppade nästan exakt som jag hade ritat. utom att jag tog bort sista hindret för jag hade inte tillräckligt med hinderstöd.. det var lite surt men fyra hinder blev det iallafall.
Han var pigg och lyssnade jättebra på alla hjälper. Började hoppa fram lite på plaströret, (det är de läskigaste hindret han vet) han vägrade första försöket men hoppade på andra. Resten av hindren gick som en dans allihop. Men bäst hoppade han endå på oxern på 80cm. Han får så luftiga och fina språng på lite högre hinder och speciellt oxer. Provade även hoppa lite i galopp och då vart han laddad till tusen och bockade lite men fortsatte i bra tempo mot oxern och hoppade utan svårigheter. Blir så glad att han börjar lära sig att hoppa i galopp också, så sköt! Det blir ju ännu bättre språng då + att dom hoppar ju oftast högre i galopp också. Han är iallafall en av dom som gör det!
Förresten om någon nu har läst rubriken så undrar ni säkert "vadå en vecka kvar nu?" Jo det är såhär att om ungefär en vecka så flyttar jag (och seppy såklart) till min lägenhet i burträsk och aktiven flyttar tillbaka till skolan. Längtar att flytta men vill verkligen inte lämna tillbaka aktiven. Men jag har iallafall hand om honom tills skolan börjar om. Jag flyttar dit lite innan så man hinner bo in sig lite innan skolan drar igång. Ni kan kanske få se lite bilder från lägenheten sen när jag är klar med allt om ni skulle vilja det?
Men nu ska jag iallafall gå ner och sola litegrann, ni får ha en trevlig kväll!

bild från i vintras i skolstallet!

Kommentarer
Postat av: amanda

VISA BILDER DAAAAAARLING!

2011-08-11 @ 20:51:08
URL: http://aviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0