is- det blev..

hoppning idag endå! Riplanen hade tagit åt sig av de jag lyckades vattna så det dammade nästan inget alls nu. Hoppade iallafall det jag visade i tidigare inlägget och det gick suuuper! Han var mjuk och fin och lagomt taggad och sög mot hindren. Började hoppa fram på räcket som var 50cm. Sedan oxern på 70cm. Hoppade sedan på en 8a några gånger och avslutade med att höja oxern till 80cm som nu är hans nya rekord. Vi har tränat på 50-70cm i ungefär 4 veckor nu och han hoppar 70 så mycket bättre än 50. Han blir bara slamsig när det är allt för låga hinder. Så idag tog vi steget och provade 80cm för första gången och det gick galant! Hur ska jag kunna lämna tillbaka denna fina häst? Jag vill ha honom nu och föralltid.

Här har ni förresten två bilder på nya grimman.
Och som ni kan se på bilden så är denna herre lite "utåt-tåad"


HISS eller DISS på grimman?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HISS! :)

2011-08-02 @ 22:44:28
URL: http://jennanlarsson.blogg.se/
Postat av: amanda

hisshisshisshisshisshiss, ja du fattar nog:$

2011-08-03 @ 18:29:58
URL: http://aviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0