is- dagen

Idag vart det som planerat en uteritt, skrittade väldigt långt till att börja (ca 1.5 km) med och sedan travade jag resten av skogsvägen som jag red, den är ca 3,5 km. Blev en del ordentliga travökningar också bara för att han skulle få springa av sig all energi som han var samlat på sig under helgen. Han började tävla mot seppy också ett tag, men aktiven var en aningens snabbare så seppy gav upp haha.

Annars idag så jag målat huset litegran och packat ihop allt som ska till burträsk. Egentligen skulle vi ha vare dit idag och fixa det sista men då skulle jag inte ha hunnit rida så det får bli imorgon istället!

Nu ska jag iallafall ta mig en dusch och eventuellt sola en stund. Sen blir det ju en tidig kväll ikväll igen, hoppas på att ta mig upp ännu tidigare imorgon.

i brist på bilder på aktiven så får ni en bild på min lilla seppy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0