is- burträsk

Godmorgon! Jag vaknade just, inte okej.. Nu har jag lyckats vända på dygnet igen. Men det ska nog lösa sig, det är bara att lägga sig tidigt ikväll!
Iallafall så ska jag till burträsk idag och skriva på kontraktet till min lägenhet och få nycklarna och sånt. Eftersom att jag går på naturbruks i burträsk så ska jag ha lägenhet där för jag orkar inte pendla, fy så drygt. Det ryktas även om att vi ska till ragvaldsträsk (hos min "syster" therese) ikväll också där det bjuds på gofika. Satt ridningen blir nu direkt när jag har ätit frukost.
Det är longering egentligen men kände inte alls för det så jag har tänkt fara ut och jogga honom i skogen istället. Seppy får nog mest troligt också följa med. Nu ska jag ta och stiga upp och äta frukost, skriver nog senare igen. Här kommer två bilder, första bilden tagen 11 maj 2011. Andra bilden tagen 26 juli 2011. det har blivit lite skillnad!       




Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: åhh tack så mycket! :) blir sper glad av att höra sånt! :')

2011-08-03 @ 17:25:35
URL: http://mandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0