ep- kommer bli sluddrigt som vanligt

blev inte som jag tänkt mig igår kom hem alldeles för sent och var bara sängen som gällde.
i tisdags dressyrtränade jag o jalle gick inte riktigt lika bra som det gjort senaste tiden så det kändes si så där men man kan ju inte vara på topp alla träningar,kanske beror på att jag inte hann hitta finkänslan av det vi hade före jag for till göteborg ja asså det gick ju inte dåligt heller men kändes inte som om vi var där riktigt jag måste hitta bättre focus!!
haha men onsdags hopptränade vi och då gick det riktigt riktigt bra värmde upp med en liten tävling om vem som fick in flest språng mellan två upphöjda bommar vi fick in 11 och det var riktigt bra! jalle har så långa språng men vi blir bara bättre och bättre och kan reglera mer o mer. sen
så när vi hoppade fick jag höra att dom aldrig sett han galoppera så bra som han gjorde! lugnt men ändå suget framåt trycket från bakbenen alert i språnget och rund och kort.han har lätt att bli lång om man inte rider ihop honom och då hoppar han mer framåt än uppåt haha han är väldigt spänstig det har man allt fått sett på några träningar men har ju som inget nytta av det om han inte "sitter ihop"
annars så har jag inget att skriva direkt imorgon blir det dressyr  men vi ska även iväg ett gäng till luleå kalaset imorgon!kommer nog att bli super! blir inte upphämtad här av dom föränn kl 4 så har ju gott om tid ..eller? skriver nog före det hur det gick och rida osv på söndag lutar det mot hoppträning och till veckan dressyr träning och nästa helg hopptävling på surf!
från i vintras då wille fotade



sakna manen.. <3


oredigerade biler och kan jusäkert ha funnits bättre
dom var ganska många men nu vill jag sova godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0