ep - tävling

Jalle har vart dunder fin hela helgen orkar inte skriva så väl organiserat är trött nu. ignrligen finns de hur mycket roligt som helst från helgen men ja jag börjar med att skriva resultaten.
LC: dubbel nolla vi jätte nöjd med den klassen allt kändes helt rätt och verkligen super enkelt,ponnyn lyssnade både frammåt och tillbaka o var koncentrerad jätte kul. Vi blev placerade 5a i den klassen.Haha lite stressigt var det då jag hade hängt undan tagit isär sadel schabrak träns o tagit av mig grejorna och Tove och Fribrä kommer springandes och säger jag ska vara på pris utdelning NUUU! men vi hann och då var vi snabba! jag valde att rida nogranna vägar och tog långa vägar i omhoppningen ville inte att det skull hänga på att jag red dålig väg typ. 8felfria var det i fas2.

LB: 4fel vi rev in i kombinationen typ 6te hindret eller nått men det var nog mitt fel de jag blir så knas på tävling när det kommer kombintaoner jag stressar upp mig om att jag som inte vet hur jag ska rida mot dom fast jag och jalle aldrig har/haft problem med kombinationer eller nått jag är bara ovan att ha dom på tävling.tror det är min 3dje Lb nu?fin var han även i den här kllassen! 5a även i den här klassen(men ej placerad)

söndag.......

LC+5: åååååh vad fin han var här men 4fel i grunden och enbart mitt fel han lyssnade o hopppade jätte bra! men då stressade jag upp mig över att jag red jätte dåligt mot hindret kom helt fel och paniken tänkte HOPPAAAA till jalle när vi skulle tagit ett språng närmare hoppade av alldeles för långt ifrån och stort så vi räckte inte riktigt över då det var en oxeer tutchade bakbommen o ojoj där kunde jag blivit riktigt sur/besviknen på mig själv men jag var lugn och nöjd ändå,haha jag börjar bli bättre på det där ;)

LB:ja vi rev nått hinder men vi hade roligt och han var trots det väldigt fin nu ska jag sova kände jag fick en bra av rundning här haha .eller :P

ingen bild får ni heller.har fått skoldatorn nu och har ingen bilder på den här datorn än men hooppas på å få helgens bilder av tove snart ev. film som jag kanske bjuder på.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0