ep - skolaaa

första skoldan avklarad idag och jag började första året frisör på johnbauer,har som inte tänkt på det utan visst ny skola nya vänner jag känner ingen men näe kändes rätt så bra (visade sig faktiskt att jag halvkände 1/hade snackat med tidigare oså) det var iallafall jätte roligt!! vi presenterade oss gjorde vårat bästa för att lära varandras namn gick ganska bra för mig faktiskt blandar ihop vissa så där men ja,sen så fick vi våra saxar och sånt dockhuvena som vi ska klippa o ja,såg runt på skolan hade massage ring sen lunch och slutade.

efter det for jag och frida till ladan packade ihop hästarna och väntade på att mamma skulle komma och skjutsa oss till SRK där red vi dressyr ca en timme jalle var väldigt sänd och tittig från början red ute på hoppe banan vet inte om det blivit annars om vi ridit inne men fint väder var det ju! rejsade lite i galopp utan krav utan bara ökade och lät honom springa tog sen tillbaka honom och kunde sen galoppera honom i dressyr galopp lung blev han och konsenterade sig mycket bättre ökade tre språng tog tillbaka tre (på ett ungefär)hade egentligen träna mer förvänd galopp idag men det kändes inte riktigt rätt för det utan tog tag i det som kommer före vi tränar på sånt. så tar vi det andra en annan gång! traven blev också väldigt fin efter en stund så slutade bra de är väl det viktigaste.

nu ska jag sova, Agnes hade med sig kameran idag medan jag och frida red så får se om det blev nå bilder isåfall lägger jag ut dom när jag fått dom =)


^finJalle i våras blöt och mysig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0