ep - inte min grej det här

har aldrig vart bra på blogga och kommer aldrig bli heller svårt är det då man aldrig sitter vid datorn.. för det är sällan jag gör det dom gånger jag gör det så har jag skrivit.men tror det blir lättare då skolan kommer igång! imorgon är et tävling på surf och jag o jalle har tränat i veckan ungefär som vi planerat fast dom två senaste dagarna har vi tränat i bergsbyn har gått rätt så bra lite blandat!
har ridit duschat knoppat och pakt ikväll så nu är vi redo!!
borde igentligen inte skriva nu då jag ska upp nu om fem och en halv timme vill ju helst få så många timmars sömn som möjligt!  men ska ha med mig kameran imorgon så jag o emma får fota varandra då vi inte rider samma klasser så förhoppningsvis så kan jag slänga in dom imorgon!nu måste jag sova!
Taggaaaaaa :-D!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0