ep - hos idur

har egentligen inget att skriva om idag men passar på att slänga in ett inlägg medan  idur ändå är i duschen! tänker på jalle o hoppas det inte regnar allt för kallt hemma och att frida kunde lägga på han ett täcke stackarn.

igår fyllde mamma år och vi var på stan och åt middag osv sen fick jag skjuts hit till mårtensboda det behövdes har saknat min ida..  och stannar helst med henne i burträst men jalle behöver ju ridas och tas om hand om också så vi får se beroende på vilke tider bussarna går blandanat. idur verkar ha duschat klart nu strax å då ska väl vi vidare till burträsk snart. och jag hör ni då inte av förän jag kommer hem och har ridit jalle ikväll eller imorgon fortsätter det regna blir det nog ridhuset. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0