Ep -dressyr

Två saker helgens dressyr tävling i sandgärdan är inställd.. Så nästa är vännes hopptävling nästa helg jag och jalle är jätte taggade! Annars så var jag och Jalle till srk och red dressyr idag det gick jätte bra värmde upp gjorde skänkelvikningar i skritt och trav kortade och längde galoppen tränade även den förvända galoppen gick faktiskt jätte bra verkar omedvetet ha tagit det lättare varvet först han som byter galopp själv oså men kunde ta en riktigt ordentlig serpentin efter medellinjen jätte kul! Sem så bytte vi varv och fick där lite att jobba med bytte galopp från början men då saktade jag bara av till trav och fatt galopp igen kom en gång till och gjorde en mindre båge några gånger det gick bra han fick berömm o sen så ökade vi bågen i slutet så nä förvänd galopp ska vi träna mer på fler gånger särskiljt i höger varv. Det kommer ju i la:1 an som vi ska starta på nästa dressyr tävling! Nu ska jag sova men lägger in bilderna från surf på en dator imorgon min är fortfarande trasig och skriver från ipaden nu rätt så jobbigt så skriver även kort om helgens hopptävling imorgon för nu skriver jag inget mer.natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0