ep

sjukt stressigt i lördags jag sov typ till efter tolv och det ridpasset är väl inte mycket att skriva om vi värmde upp o lite så sen så började det regna det gör ju ingenting bortsett fran att vi red på en gräsplan så fästet börja ju släppa så vi tog det försiktigt och gjorde inte så mycket mer,sen så var det duscha och luleåkalaset för min del!
jätte bra kväll och
Daniel adams ray var grymt bra!!

Igår red jag o jallekalle dressyr gick underbart han riktigt sög på bettet och ja allt gick klockrent.
lite lösgörande skänkelvikningar och tempoväxlingar.
idag har jag jobbat 5-15 när jag kom hem fick jag ett schabrak flughuva och nya ridbyxor av mormor och morfar!
efter det vila jag lite åt middag och sen rkade jag somna vaknade nyligen och måste strax gå i säng igenså får ge jalle en vilodag idag, lär bli nått sånt här i veckan..
tisdag:Intervaller skogen
onsdag:markarbete
torsdag:Ordentligt dresyrpass
Fredag:lättare dressyr bara
kolla igenom satt allt känns bra
lördag:tävling

nu måste jag i säng men jag vet skärpning med bloggandet för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0